V Nemocnici Na Františku klademe důraz na otevřenou komunikaci s pacienty a na respektování jejich práv. Nemocniční ombudsman je osoba, která pacientům i jejich blízkým pomáhá řešit podněty, stížnosti nebo nejasnosti, které mohou během hospitalizace nebo ambulantního ošetření vzniknout.
Nemocniční ombudsman je prostředníkem mezi pacientem a nemocnicí. Jeho úlohou je naslouchat, porozumět situaci a pomoci najít řešení, které je přijatelné pro všechny zúčastněné. Cílem je řešit podněty smírnou cestou, předejít nedorozuměním a posilovat vzájemnou důvěru mezi pacienty a nemocnicí.
Na ombudsmana se mohou obracet:
Typicky řeší podněty v situacích, kdy:
Na nemocničního ombudsmana se můžete obrátit několika způsoby:
E-mailem: ombudsman@nnfp.cz
Telefonicky: 771 521 313
Písemně na adresu:
Nemocniční ombudsman
Nemocnice Na Františku
Na Františku 847/8
110 00 Praha 1
Datová schránka: fgwjie3
Osobní setkání: je možné po předchozí telefonické domluvě
Podněty je možné podávat i bez uvedení jména. Pokud budou vyhodnoceny jako oprávněné, budou brány jako námět ke zlepšení.