Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Web je v režimu údržby.

Omlouváme se Vám za komplikace, zkuste se prosím vrátit za hodinu.

Nemocniční ombudsman

V Nemocnici Na Františku klademe důraz na otevřenou komunikaci s pacienty a na respektování jejich práv. Nemocniční ombudsman je osoba, která pacientům i jejich blízkým pomáhá řešit podněty, stížnosti nebo nejasnosti, které mohou během hospitalizace nebo ambulantního ošetření vzniknout.

K čemu funkce ombudsmana slouží?

Nemocniční ombudsman je prostředníkem mezi pacientem a nemocnicí. Jeho úlohou je naslouchat, porozumět situaci a pomoci najít řešení, které je přijatelné pro všechny zúčastněné. Cílem je řešit podněty smírnou cestou, předejít nedorozuměním a posilovat vzájemnou důvěru mezi pacienty a nemocnicí.

S čím se na ombudsmana můžete obrátit?

Na ombudsmana se mohou obracet:

  • pacienti, jejich rodinní příslušníci nebo blízcí,
  • zaměstnanci nemocnice.

Typicky řeší podněty v situacích, kdy:

  • máte pocit, že došlo k nedorozumění nebo pochybení v péči,
  • domníváte se, že byla porušena vaše pacientská práva,
  • potřebujete zprostředkovat komunikaci mezi vámi a zdravotnickým personálem,
  • chcete nemocnici sdělit pochvalu, názor nebo návrh na zlepšení.

Jak můžete ombudsmana kontaktovat?

Na nemocničního ombudsmana se můžete obrátit několika způsoby:

E-mailem: ombudsman@nnfp.cz
Telefonicky: 771 521 313

Písemně na adresu:
Nemocniční ombudsman
Nemocnice Na Františku
Na Františku 847/8
110 00 Praha 1

Datová schránka: fgwjie3

Osobní setkání: je možné po předchozí telefonické domluvě

Podněty je možné podávat i bez uvedení jména. Pokud budou vyhodnoceny jako oprávněné, budou brány jako námět ke zlepšení.

Ombudsman

Mgr. Teodora Jedináková, LL.M.

Nemocniční ombudsmanka Kontakt →

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram