Zpětná vazba o vaší spokojenosti či nespokojenosti s poskytnutou péčí je pro zlepšování kvality našich služeb velmi důležitá. Budeme rádi, pokud nám napíšete, jak jste u nás byli spokojeni.
Vaši pozitivní nebo naopak negativní zkušenost nám můžete sdělit těmito způsoby:
podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách
Stížnost může podat:
pacient,
zákonný zástupce pacienta,
osoba blízká v případě, že tak nemůže pacient učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel,
osoba zmocněná pacientem (plná moc musí být podepsána zmocněncem i zmocnitelem).
Způsob podání stížnosti:
Stížnost se podává písemně nebo ústně postupem, který je uvedený výše na této stránce.
Co musí stížnost obsahovat:
Aby mohla být stížnost řádně přešetřena, musí obsahovat:
vylíčení podstatných skutkových okolností, které jsou podnětem ke stížnosti, včetně uvedení jmen osob nebo názvu pracoviště, kterých se stížnost týká,
identifikaci stěžovatele, tj. jméno, příjmení, včetně vztahu k pacientovi,
bydliště nebo doručovací adresu, případně jiný kontakt na stěžovatele (telefon, elektronická adresa),
vlastnoruční či elektronický podpis (pokud se stížnost zasílá bez elektronického podpisu, je nutné její potvrzení písemnou formou s podpisem stěžovatele).
Způsob vyřízení stížnosti:
Stížnost je vyřízena ústním projednáním, pokud je to s ohledem na charakter stížnosti vhodné. Pokud nelze vyřídit stížnost ústně, je stěžovateli zaslána písemná odpověď. Stížnost je vyřízena do 30 dnů od dne jejího doručení NNF. Tuto lhůtu lze v odůvodněných případech prodloužit.
Pokud je NNF doručena stížnost, jejíž vyřízení jí nepřísluší, je stížnost do 5 dnů od jejího obdržení postoupena věcně příslušnému subjektu.
O prodloužení lhůty a postoupení stížnosti je stěžovatel informován.
V případě, že stěžovatel nesouhlasí s vyřízením stížnosti, může podat stížnost u Magistrátu hl. m. Prahy s uvedením důvodů tohoto nesouhlasu.