Zpětná vazba o vaší spokojenosti či nespokojenosti s poskytnutou péčí je pro zlepšování kvality našich služeb velmi důležitá. Budeme rádi, pokud nám napíšete, jak jste u nás byli spokojeni.
Písemnou pochvalu nebo stížnost nám můžete doručit těmito způsoby:
Ústní pochvalu nebo stížnost lze podat po předchozím telefonickém objednání na právním oddělení nemocnice.
Kontakty pro objednání na osobní schůzku:
Postup při vyřizování stížností
Stížnost může podat:
Obsah stížnosti
Vyřízení stížnosti
Stížnost je vyřízena ústním projednáním, pokud je to s ohledem na charakter stížnosti vhodné. Pokud nelze vyřídit stížnost ústně, je stěžovateli zaslána písemná odpověď. Stížnost je vyřízena do 30 dnů od dne jejího doručení NNF. Tuto lhůtu lze v odůvodněných případech prodloužit o dalších 30 dnů.
Pokud je NNF doručena stížnost, jejíž vyřízení ji nepřísluší, je stížnost do 5 dnů od jejího obdržení postoupena věcně příslušnému subjektu.
O prodloužení lhůty a postoupení stížnosti je stěžovatel informován.
V případě, že stěžovatel nesouhlasí s vyřízením stížnosti, může podat stížnost u Magistrátu hl. m. Prahy s uvedením důvodů tohoto nesouhlasu.